

Kontynentalna trasa Queen i Adama Lamberta rozpocznie się 1 listopada koncertem w praskiej O2 Arena. Następnie największych przebojów zespołu usłyszy publiczność europejskich metropolii: Monachium, Budapesztu, Wiednia, Bolonii, Luxemburga, Amsterdamu oraz Kowna. Nie zabraknie także polskiego miasta na mapie koncertowej Queen i Adama Lamberta. Członków zespołu gościć będzie łódzka Atlas Arena, która może pomieścić blisko 14 tysięcy widzów. Czy w tym przypadku będzie można mówić o SOLD OUT? Wszystko na to wskazuje, biorąc pod uwagę ogromne zainteresowanie jedną z najbardziej rozpoznawalnych formacji muzycznych na świecie. Jeśli dodać do tego niezwykłe show, jakiego można się spodziewać po członkach zespołu – zadowolenie z koncertu gwarantowane! Należy przy tym pamiętać, że trasa została zaprojektowana przez najbardziej prestiżowych producentów na świecie. Za projekt i produkcję odpowiedzialny jest Ric Lipson z Entertainment Architects Stufish Production, znany na całym świecie dzięki współpracy z takimi artystami jak: Pink Floyd, the Rolling Stones, czy U2, jak również otwarcia i zamknięcia ceremonii Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku. Europejscy fani Queen + Adam Lambert mogą więc spodziewać się widowiska z najwyższej półki. Jeśli wszystkie areny na kontynencie zostaną wyprzedane, świadkami niezwykłego show będzie blisko 140 tysięcy osób. A to jeszcze nie wszystko.

Łódzki koncert Queen + Adam Lambert odbędzie się 6 listopada w Atlas Arenie. Sprzedaż biletów na to wydarzenie rozpocznie się w środę, 26 kwietnia, o godzinie 10:00 poprzez strony internetowe: www.bilety.imprezyprestige.com, eBilet.pl oraz w sieci salonów Empik na terenie całego kraju. Członkowie fanklubów zespołu Queen i Adama Lamberta będą mieli możliwość skorzystania z przedsprzedaży, która ruszy w poniedziałek, 24 kwietnia, o godzinie 10:00 poprzez stronę internetową: www.prestigemjm.com. Przedsprzedaż potrwa do wtorku, 25 kwietnia, do godziny do 20:00. Koncert zorganizuje agencja Prestige MJM we współpracy z Multimedia Organisation.
Napisz komentarz
Komentujesz jako: Gość Facebook Zaloguj